Lato w pełni


Dlatego, moi drodzy, wypada się smarować kremem... ._.'
Jak mijają Wam jeszcze-póki-co-trwające wakacje? Jesteście domatorami czy wolicie wyjeżdżać na wycieczki albo obozy? Ja ostatnio byłam w północnych Włoszech, w miejscowości Caorle, i muszę przyznać, było całkiem fajnie. Zwiedziłam też Wenecję, to miasto jest przepiękne, nie sposób zatem nie robić zdjęć, musiałam wykorzystać tę okazję i oczywiście nacykać gigabajty tych ślicznych widoków!
Więcej zdjęć prawdopodobnie dodam na fanpage, kiedy już przejrzę wszystkie jeszcze raz :)


Obok tych obrazów nie potrafiłam przejść obojętnie :D


Tłumacząc wciąż moją długą nieaktywność w postach na blogu:
poza wizytą we Włoszech, robiłam zaproszenia na osiemnastkę (czego dowód widnieje powyżej!).
Mówiąc o urodzinach... Blog już niedługo, bo 10 sierpnia, obchodzi swoje czwarte urodziny! Jak ten czas leci! W zeszłym roku o tym kompletnie zapomniałam, cud, że teraz pamiętam :D
Rzućcie pomysłem, jak można uczcić to, że nie zapomniałam o urodzinach urodzinki bloga!

Możecie też podzielić się pomysłami na zabawy urodzinowe na imprezie dla większej liczby osób (większa liczba = mniej więcej 15), bo podejrzewam, że cały czas w planszówki nie będziemy grać :P

Na koniec łapcie kremeł, ażeby się nie palić!

      

Komentarze