Feministka

Tak naprawdę nie wniosłam żadnej szafy na czwarte piętro, tylko drabinę, ale zawsze to jakiś postęp.
Śmieszy mnie twierdzenie, że "feminizm kończy się w momencie, kiedy trzeba wnieść szafę na czwarte piętro" (tak zapewne twierdzą mężczyźni, którzy są przekonani, że sami by dali radę, nawet jeśli jest to dla nich fizycznie niemożliwe, niekoniecznie z powodu małej siły w mięśniach ;). Moim zdaniem powinno to raczej brzmieć: "feminizm kończy się w momencie, kiedy trzeba zabić tego wielkiego pająka, który siedzi w wannie i patrzy się na ciebie swoimi ośmioma oczkami". Nie znam statystyk, jaki procent ludzi boi się pająków, ale podejrzewam, że większość z nich odczuwa przynajmniej wstręt do nich. Osobiście nie mam arachnofobii, jednak kiedy widzę jakiegoś wielkiego pajęczaka, który stoi przede mną, to mnie czasami dreszcz przebiegnie.

A Wy, jakie macie skojarzenia, odczucia lub doświadczenia dotyczące tych zwierzaków?

Komentarze

  1. Z doświadczeń ostatniego remontu stwierdzam, że nawet na pierwsze piętro szafę muszą wnosić dwaj faceci, więc powiedzonko jest ogólnie chybione... Rozsądny człowiek po prostu jak już raz szafę wniesie, to już jej nie zniesie aż do samoistnego spróchnienia :D
    Pająki bardzo lubię, zwłaszcza te bytujące w moim pokoju - nie lubię czuć się sama. Dla innych ludzi jestem zawodowym pająko-mordercą, zwłaszcza wśród dziewczyn, u których boi się pająków z 90% z nich :P A przecież pająk jest mniejszy i bardziej wystraszony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze a ja do pająków nic nie mam i wstyd, bo na jakiś imprezach w plenerze to ja się pozbywam insekta a nie faceci - kurcze teraz to dopiero jestem feministką :D
    A z szafą? Taka prawda nie wiem czy jakikolwiek facet wniósł by samodzielnie szafę nawet na parter a co dopiero na 4 piętro. No nie oszukujmy się natura zbudowała nas tak, że kobieta częściej jest fizycznie słabsza od mężczyzny choćby przez różne kobiece dolegliwości. Ale z drugiej strony czy to źle? Chyba każda dziewczynka potrzebuje czasem księcia, który rycersko usunie nawet takiego pająk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto w ogóle jeszcze wnosi całą szafę do mieszkania? One zazwyczaj w częściach przyjeżdżają i najczęściej są wnoszone przez dostawców.
    P.S. I approve of this grafika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, jeśli trzeba po prostu przenieść w inne miejsce starą szafę, której już lepiej nie rozkładać na części?

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam, każdy komentarz jest na wagę złota.
Dziękuję! :)